Маточина на Камаз
- Камаз
- Урал
- Модель автомобиля
Маточина КамАЗ – міцна основа колеса

Весь вага автомобіля, додатково посилений динамічними навантаженнями, такими як розгін, гальмування, повороти, несе ступичный вузол, на якому тримається колесо. Він включає в себе саму маточину з підшипником, стопорними кільцями, болтами і гайками, а в деяких випадках, до нього примикає ще і її вісь. Будучи основою для встановлення колісного диска і гальма, маточина для ведучих коліс служить ланкою передачі моменту обертання від диференціала на колесо. Вона призначена для забезпечення фіксації, вільного обертання колеса і супутніх деталей.
Маточина євро КамАЗ: головні відмінності
На автомобілях КамАЗ найчастіше застосовуються конструкції, що мають особливості:
- Міцність маточини забезпечується за рахунок того, що вона є суцільнометалевою. Конструкція ділянок без напруги пристосована для роботи з постійними навантаженнями. Гальмівний диск (барабан) і колісний диск, фіксуються входять в комплект болтами або шпильками, кріпиться на зовнішній (великий) обід маточини. Внутрішній обід забезпечується одним або двома підшипниками, які розташовуються на зовнішній або внутрішній частині маточини в залежності від призначення і місця установки.
- Ступиці для бездискових коліс виконуються у формі зірки. Їх особливість – в наявності п'яти «променів», призначених для установки бездискового колеса.
- Об'єднання даних пристроїв з гальмівними барабанами дозволяє істотно, у багато разів полегшити обслуговування і ремонт гальмівних механізмів.
- Задня або передня маточини євро 3 КамАЗ часто передбачають місце для фіксації датчиків, трубопроводів, які забезпечують подачу стисненого повітря в колесо і інші пристрої.
- Виведення з ладу механізму можливе в результаті аварії або довгострокової експлуатації в важких умовах. Своєчасний ремонт, заміна деталей допомагає запобігти серйозну аварію — заклинювання колеса на швидкості або відриву диска від валу.
Головні «сигнали» про необхідність ремонту або заміни деталей
У процесі експлуатації автомобіля деталі, головним чином, підшипники, піддаються зносу.
Навантаження на ступичні підшипники складається не тільки з ваги автомобіля, але і від гальмувань, прискорень, поворотів. Незважаючи на максимальну надійність виготовлення, сучасні підшипники розраховані на 200 тис. км. або «європейського» водіння або 50-100 тис. км. їзди по поганих дорогах.
Також, велика ймовірність появи різних дефектів і поломок. Потреба ремонту і заміни тих чи інших механізмів виникає:
- Якщо при експлуатації автомобіля з'являються підвищений люфт (перевіряється на піднятому колесі), стуки під час руху, вібрація кузова, відчуття кочення і слабких поштовхів. Це говорить про те, що потрібно міняти ступичні підшипники, сальники або самі маточини.
- Для періодичної регулювання роликових підшипника маточини, якої вони потребують.
Перш ніж купити нову задню ступицю євро причіп КамАЗ, варто звернути увагу на правильний вибір деталі, що обумовлює безперебійну роботу автомобіля.
У чому переваги сервісу КамТех Україна?
Інтернет-магазин пропонує:
- Широкий асортимент надійних запчастин на вантажний транспорт.
- Ціну маточини КамАЗ – нижче ринкової на 15%.
- Вигідну систему знижок для оптових клієнтів.
- Гарантійне якість продукції від виробника.
- Оперативну доставку великої партії товару.
В каталозі КамТех ви знайдете :
- Маточини КамАЗ передню євро, в тому числі, в зборі, задню з барабаном.
- Манжети задньої маточини євро для КамАЗ.
- Кільця, втулки, сальники, підшипники та багато іншого.
Звернувшись до менеджера за вказаними на сайті телефонами, ви отримаєте професійні консультації, допомога у правильному виборі запчастин. Співробітники компанії узгоджують умови співпраці, відповідають на запитання.
До послуг оптових клієнтів: опт, дропшиппинг, магазин автозапчастин, торгова мережа та інше.
Також Вас можуть зацікавити: