Підшипники КПП на Камаз
- Камаз
- Урал
Підшипник КПП на КамАЗ - гарантія безпеки руху машини
Для перевезення будівельних матеріалів, сміття, різноманітних типів вантажів на близькі і далекі відстані компанії часто використовують автомобілі КамАЗ. Основна перевага самоскидів полягає в економічності, практичності, потужний двигун, відмінною витривалості, комфортному управлінні і високих експлуатаційних характеристиках. Вантажні автомобілі відрізняються хорошою прохідністю, як по піску, так і по снігу.
Найважливішими деталями вважаються підшипники КПП на КамАЗ. Дані елементи призначені для зменшення сил тертя в опорах шестерень і валів. Від поточного стану і параметрів підшипників повністю залежить функціонування коробки передач, а також її здатність нормальної передачі і зміни крутного моменту.
З плином часу елементи зношуються і стають несправними, що призводить до необхідності їх заміни. Купити якісні запчастини за лояльною ціною можна в компанії «КамТех».
Різновиди підшипників КПП на вантажну машину
Конструктивно підшипник первинного валу КПП на КамАЗ включає в себе внутрішнє і зовнішнє кільце, кульки, доріжку кочення, а також сепаратор. Дані елементи отримали підвищену зносостійкість, надійність, міцність, мінімальну ступінь вібрації. Деталі гарантують гарну керованість вантажного самоскида.
Підшипники КПП на КамАЗ бувають наступних видів:
- Кулькові. Сприймають радіальні і осьові навантаження. Кільця моделей виконані з упорами для запобігання руйнування конструкції. Такі типи деталей застосовуються на первинному і вторинному валах КПП, які при експлуатації піддаються навантажень, спрямованим уздовж осі.
- Роликові. Відрізняються малими розмірами, хорошою вантажопідйомністю і високою швидкістю обертання. Дані елементи при експлуатації не витримують співвісності. Деталі здатні сприймати комбіновані навантаження від дії радіальних і осьових сил.
- Голчасті. Елементи відрізняються високою несучою здатністю, проте мають обмеженнями по швидкості обертання. У таких підшипниках застосовуються тонкі циліндричні тіла кочення. Моделі сприймають виключно осьові навантаження.
При функціонуванні транспортних засобів підшипник вторинного вала КПП на КамАЗ поступово зношується. Про необхідність заміни може говорити регулярний шум і стукіт або мимовільне включення і відключення передач. Також ремонт елементів знадобиться і при некоректно функціонуючому або заклинює зчепленні. Згідно рекомендацій кваліфікованих автомобільних фахівців обов'язкова заміна несправних підшипник первинного і вторинного вала в коробці передач здійснюється не раніше 150000 км пробігу.
«КамТех» - перевірена компанія з продажу запчастин високої якості
Також Вас можуть зацікавити: