Мости на Камаз
- Камаз
- Урал
- Модель автомобиля
Міст КамАЗ
Важливу роль у працездатності вантажних автомобілів грає ходова частина. До одного з її важливих компонентів відносять міст КамАЗ. Він впливає на здатність машини долати складні ділянки дороги, здійснювати маневри.
Деталь призначена для передачі крутного моменту від двигуна до коліс. Вона дозволяє змінювати швидкість в залежності від характеру руху. Це легко простежити на прикладі зовнішніх і внутрішніх коліс при повороті транспорту.
Які типи застосовуються?

Ведучий міст КамАЗ представлений картером з зварених штампованих балок. Всередині них знаходяться півосі, інші складові. З зовнішньої сторони додані фланці, маточини коліс і ін Двоступеневий передача розташована по центру (по дві шестерні в кожній). Перша – конусного типу зі сталевими зубами, друга – циліндрична з косими зубами.
Для транспорту випускається великий вибір мостів провідного типу. Вони володіють схожим пристроєм і мінімальними відмінностями. У конструкцію включені такі:
- задній;
- проміжний;
- передній.
Середній тип мало відрізняється від інших, за винятком міжосьового диференціала. Елемент служить для розподілу крутного моменту між центром і задньою віссю.
Деякі проміжні мости забезпечені механізмом блокування. Це дозволяє підвищити прохідність машини. Управління проводиться за допомогою кнопки в кабіні, а муфта починає працювати від впливу стисненого повітря. Ця функція запобігає буксування при несприятливому дорожньому покритті або його відсутності.
Передній міст КамАЗа характеризується відмінностями в конструктивному плані. Він поставляється з механізмом повороту. Картер з'єднаний з кожухом лівої півосі, передача і диференціал знаходяться з лівого боку.
Для транспорту, призначеного для значних навантажень, мости виготовляються з посиленими балками. Для порівняння, звичайний тип представлений штампованими листами товщиною 1,1 см, а посилений – 1,4 див.
Передаточне число – як показник функціональності
При виборі того чи іншого типу важливо враховувати співвідношення зубів веденої і ведучої шестерні. Виріб виконує передачу крутного моменту до коліс, знижує його (підвищуючи тягове зусилля).
Сучасний ринок пропонує моделі з великим розкидом передавального відношення, від якого залежить і ціна мосту КамАЗ. Це важливо для забезпечення функціональності різного типу машин. Параметр визначає тягові, швидкісні характеристики.
Для транспорту з постійним подоланням складних ділянок доріг в першу чергу потрібна тяга. Тому і передаточне число повинно бути великим. Для спецтехніки, машин з фургонами підійде мале число.
Важливою особливістю головної передачі є можливість зміни кількості заміною тільки однієї шестерні. Це дозволило знизити вартість, спростити ремонт і підвищити якість.
Як відбувається обслуговування мостів?
Процедура не складна, але потребує серйозно підійти справі і дотримувати акуратність. Основну увагу приділяють маслу. Для використання застосовуються спеціальні види, міст КамАЗа вимагає до 12 літрів рідини. Відпрацьований ресурс виводять ще в теплому стані.
На початку роботи і в наступні 8 тисяч кілометрів пробігу перевіряти його рівень. Якщо потрібно – доводять до необхідної норми. При досягненні 50 тисяч кілометрів і 1 раз в 12 місяців масло потребує заміни. При цьому після зливу потрібно промити картери і тільки потім заливати нове.
Під час ТО перевіряють рівень затягування сполук, очищають від бруду, замінюють мастило в маточинах та інше.
Запчастини для машини в «КамТех»
Довговічність роботи механізмів і, як наслідок, системи в цілому залежить від якості складових, відповідність іншим елементам машини. Компанія пропонує вироби для різних систем.
На сайті можна знайти запчастини для переднього, середнього, заднього мостів і складові редукторів, картерів. В асортименті представлені:
- стопори;
- розтискні втулки;
- прокладки;
- маслоотражатели;
- мембрани блокування;
- шланги і т. д.
Замовити доставку в регіони України або дізнатися, як підібрати потрібний компонент можна на сайті. Менеджери консультують по телефонам, дадуть відповідь на електронний лист.
Також Вас можуть зацікавити: